Üdvözöljük honlapunkon!

Köszönjük, hogy vásárlása során megtisztelt bennünket bizalmával!

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja jelen dokumentumok tartalmát!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, az Adatkezelési tájékoztatóval, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, a megadott elérhetőségeken vegye fel velünk a kapcsolatot!

Köszönjük!

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a http://www.best-wine.hu domain név alatt működő, minőségi borok értékesítésével és képviseletével kapcsolatos tevékenységre irányuló Web áruház (a továbbiakban: Web áruház) üzemeltetője, Szécsány László Zsoltné egyéni vállalkozó, mint termékeket értékesítő és a termékek képviseletét ellátó vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) és az általa értékesített termékeket megvásárló 18. életévét betöltött fogyasztó (a továbbiakban Fogyasztó és/vagy Vásárló) között létrejövő szerződés (a Ptk. (2013. évi V. Törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt) általános szerződési feltételeit jelentik.
A Fogyasztó a szolgáltatások igénybe vételével az Általános Szerződési Feltételeket kifejezetten elfogadja, a benne foglaltakkal egyetért és azokat magára nézve kötelező erejűnek ismeri el. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. A Fogyasztó tudomásul veszi és elfogadja továbbá, hogy alkoholtartalmú italt kizárólag 18. életévüket betöltött személyek rendelhetnek.


A Fogyasztó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik.

1. Szolgáltatói adatok:


• Üzemeltető/Cégnév: Szécsány László Zsoltné egyéni vállalkozó
• Székhely: 9012 Győr, Malom u. 49.
• Adószám: 69821455-1-51
• Nyilvántartási szám: 53735108
• Szerződés nyelve: magyar
• Elektronikus elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
• Telefonos elérhetőség: +36-30/929-6679
• Számlaszám: 11737007-23722055

• Tárhelyszolgáltató neve: PC-Futár Bt.
• Tárhelyszolgáltató székhelye: 9011 Győr, Mogyorós u. 1.
• Tárhelyszolgáltató elérhetősége: +36-20/489-6437


2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, árak, akciók

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg futár által történő házhoz szállítással, vagy előre egyeztetett időpontban és helyszínen Győr területén személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
A Webáruházban a Szolgáltató a termékeket megnevezéssel, részletes leírással és fotóval jeleníti meg, mely fotók illusztrációk, a valóságtól esetenként eltérhetnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt, továbbá a borok esetében az esetleges évjárat eltérés miatt.
A Webáruház az árváltoztatás jogát fenntartja. Árváltoztatás esetén a megrendelt termékek a megrendelési árakon kerülnek leszállításra. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre a Szolgáltató teljes körű tájékoztatást ad az akcióról a WEB lapon. Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a Vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a Vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási és fizetési feltételek a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.


3. Rendelési információk

Webáruházunkban termékkategóriák és pincészetek szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.
A rendelés menete
A Honlap, illetve a Webáruház tartalmának minden része elérhető a Fogyasztó részére regisztráció nélkül, így a vásárlás sincs regisztrációhoz, majd belépéshez kötve.


A megrendeléshez a Fogyasztó a megrendelés Szolgáltató általi teljesítéséhez kötelezően meg kell adnia alábbi adatokat:

• Email cím
• Vezetéknév
• Keresztnév
• Számlázási cím: irányító szám, település neve, utca név, házszám
• Telefonszám
• Szállítási cím: (amennyiben a lakcímtől eltér)


A megrendelés folyamata


A Fogyasztó a keresett termékeket kategóriánként vagy a „Keresés a webáruházban” menüponttal választhatja ki. A kiválasztott termék nevére/képére rákattintva megjelenik a termék ismertetője. Mennyiséget a „Kosárba tesz” felirat mellett található +/- jelek segítségével módosíthat a Fogyasztó. Ha a kiválasztott terméket Fogyasztó szeretné megvásárolni, akkor a „Kosárba tesz” gomb segítségével kezdeményezheti a vásárlást. A Kosár tartalma a jobb felső sarokban a kosár szimbólumra kattintva, vagy a bal oldalon a Kosár menüpont alatt látható, részletesen a "Kosár tartalmának megjelenítése" gomb megnyomásával megtekinthető. A Kosár tartalmát itt ellenőrizheti, javíthatja, szerkesztheti, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Tovább vásárolok” gombot.

A Kosár menüpontban az oldal tetején adhatja meg a "Számlázás" és a "Szállítás" adatait, úgy mint megrendelő neve, címe, telefonszáma és e-mail címe. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a "Mentés" gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését. A Kosár alján összesítve lehet megtekinteni a fizetendő összeget, illetve egyedi igények, üzenetek elküldésére is van lehetőség a  "Megjegyzések és különleges kérések" rovatban.
A termékek a Foxpost futárszolgálat vagy a GLS futárszolgálat igénybevételével kerülnek kiszállításra és a kiszállítás díja (valamint utánvét díja, egyéb extra szolgáltatási díjak) a termék árához hozzáadásra kerülnek, illetve személyesen is átvehetők. Személyes átvétel csak Győr területén lehetséges, előre egyeztetett időpontban és helyszínen, ennek részleteit a Megjegyzések rovatban szíveskedjen feltüntetni a megrendeléskor. A személyes átvétel INGYENES, utánvét és egyéb díjak SEM terhelik.
Szolgáltató kéri a Fogyasztót, hogy minden esetben ellenőrizze le a megrendelés elküldése előtt az adatlapon szereplő adatait, a kiszállítási címet, elérhetőséget!
Fogyasztónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb.
A megrendelés elküldéséhez a Fogyasztónak el kell fogadnia az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót, illetve a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével nyilatkoznia kell arról, hogy alkohol tartalmú termék vásárlása esetén a 18. életévét betöltötte. E feltételek nélkül a Vásárló megrendelést nem tud leadni a Webáruházban.
A „Megrendelés megerősítése” gombra kattintással megrendelés feladása megtörténik, ami a Fogyasztó részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. A megrendelés véglegesítéséről azonnali visszajelzést kap weboldalunkon keresztül, ahol ismételten megtekintheti megrendelését, illetve megrendelési azonosító számot kap. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben, illetve ha a visszaigazoló e-mailben foglaltakkal kapcsolatban kérdése merülne fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a szolgáltatói adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés feldolgozva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelések feldolgozása


A megrendelések feldolgozása munkanapokon 18 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 5-15 munkanap.
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint ha Fogyasztó már az ellenértéket kifizette, akkor a fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változások miatt. Ezekre az esetekre Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására.
Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Fogyasztó által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Fogyasztó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Fogyasztó által a vásárlás során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Fogyasztó által tett megrendelés elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és Fogyasztó között.
A létrejött szerződés elektronikusan megkötött szerződésnek minősül.
Az elektronikus úton megkötött szerződésre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben,továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók a jelen ÁSZF-ben foglaltakon túlmenően.
Fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg az Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.


Fizetési módok és számlázás


Fizetés utánvétellel: a Webáruházban megrendelt termék futár igénybevételével kerül kiszállításra, a Fogyasztó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesíti készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel. Utánvétellel történhet a fizetés: a Foxpost futárral történő házhoz szállítás vagy a Foxpost Csomagautomatába szállítás esetén.

Előre utalás bankszámlára: Fogyasztó a megrendelt termékek árát azok kiszállítását megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP Banknál vezetett 11737007-23722055 bankszámlájára banki átutalás útján. Az utalás során a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre történő utalásnál, a megrendelés után az átutalásos számlát a Szolgáltató a legközelebbi munkanapon állítja ki és az átutalt összeg (termék ára összesen+szállítási díj) Szolgáltató bankszámláján történő jóváírást követő munkanapon adja át a szállítónak.

Készpénzes fizetés: Személyes átvétel esetén Győr területén belül előre megbeszélt időpontban és helyszínen történő kézbesítéskor van lehetőség a készpénzes fizetésre. Kérjük a pontos összeget szíveskedjen magával hozni!

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

Házhoz szállítás díjszabása

Amennyiben a rendelési érték 20.000 Ft feletti, a házhoz szállítás ingyenes!

20.000 Ft alatt a házhoz szállítás bruttó díjai az alábbiak:

Foxpost futárszolgálat (Express One, 1590 Ft) + utánvét pótdíj egységesen bruttó: 1720 Ft

FOXPOST törékeny áru kezelés bruttó díja: 700 Ft csak külön igény esetén!

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik!

Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül összekészítjük a csomagot és átadjuk a futárnak. A futár a csomag átvételétől számított egy vagy két munkanapon belül kézbesíti a megadott címen.

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, azt a lehető leghamarabb beszerezzük Önnek, de legkésőbb 5-15 munkanapon belül. Probléma, készlethiány esetén a Szolgáltató  haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Fogyasztóval a Fogyasztó által megadott elérhetőségek valamelyikén.

Házhoz szállítással kapcsolatos információk

Házhoz szállítás esetén szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését, amennyiben az ellenérték még nem került megfizetésre. Sikertelen kézbesítés esetén a Foxpost  értesíti a címzettet, amennyiben a csomag nem kézbesíthető, úgy azt visszaküldi a feladónak.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Fogyasztó elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
A Szolgáltató a szállítás közben esetlegesen előforduló sérülésekért (törés) vagy termékhiányért nem vállal felelősséget, ez a szállítmányozó cég teljes körű felelőssége.
A Fogyasztó sérült csomagolású termék, illetve hiányos szállítás esetén a leszállított termékeket nem köteles átvenni, a teljesítést nem köteles elfogadni, ill. utánvét esetén az ellenértéket nem köteles megfizetni.
Ebben az esetben jegyzőkönyvet kell felvenni, amelyben fel kell tüntetni a csomagolás sérüléseit és az esetleges hiányosságokat. A jegyzőkönyvet mind a Fogyasztó, mind pedig a szállítást végző csomagküldő szolgálat képviselője köteles aláírni.
A Szolgáltató a fenti jegyzőkönyv felvételét követő 14 napon belül köteles a megrendelt termékeket hiány- és sérülésmentesen leszállítani.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a csomagolás esetleges olyan sérüléséért, illetve a sérülésből eredő kárért vagy kellemetlenségért, valamint az olyan hiányért, amely sérülést vagy hiányt a jegyzőkönyv nem tartalmazza.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a szolgáltatói adatok között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

A Foxpost további szállítási feltételei, egyéb információk a www.foxpost.hu oldalon elérhetők.

 


Elállás joga


A Fogyasztót a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) 20.§-a alapján indokolás nélkül elállási jog illeti meg.
Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
1. a) a terméknek,
2. b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Fogyasztót megillető elállási jog alóli kivételek
A Korm. rendelet 29.§-a szabályozza a Fogyasztót megillető elállási jog alóli kivételeket.
A Szolgáltató által értékesített termékekre figyelemmel a Fogyasztót nem illeti meg az elállási joga :
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Az ilyen termékek visszavétele a Szolgáltatótól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta így különösen, ha a bort záró címkét eltávolította,a dugót a palackból részben vagy egészben kihúzta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte. Ebben az esetben a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.;
• illetve olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.


Elállási jog gyakorlása


A Fogyasztó elállási jogát erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozatával gyakorolhatja. Nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postai úton ajánlott vagy tértivevényes levélben, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF Szolgáltató adatok részében feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Az elállási nyilatkozat minta az ÁSZF 1. számú melléklete.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a fent meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül bontatlan csomagolásban visszaküldeni - postára adni vagy az általa megrendelt futárnak átadni - a terméket. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltató az utánvéttel visszaküldött csomagot nem veszi át. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Szolgáltató nem felel azért, ha a visszaküldés során a termék elveszik vagy megsérül. A csomagolás sérüléséből eredő költségek a Fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
• olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.


Jótállás


A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely jogszabálynál fogva jótállási kötelezettség alá tartozna. A Szolgáltató szerződés alapján az értékesített termékre jótállást nem vállal.


Szavatosság


A szolgáltatott termék hibája esetén a szolgáltatót szavatossági kötelezettség terheli a termék jellegének megfelelően a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint
Fogyasztó kérheti - a termék jellegéből adódóan - a termék kicserélését. Ha a kicserélést Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A termék szavatossági cseréjéhez a cserélendő terméket meg kell őrizni, ennek hiányában a csere a Szolgáltató részéről elutasításra kerül. A szavatosság időtartama a Fogyasztói átvételt követő 30 nap.


Szavatossági igények érvényesítése


Szavatossági igényeit Fogyasztó az alábbi címen érvényesítheti:
Név: Szécsány László Zsoltné egyéni vállalkozó
Cím: 9012 Győr, Malom u. 49.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Panaszok intézése


A Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,a Szolgáltató adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A Szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra a Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A Szolgáltatóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.


Általános Szerződési Feltételek módosítása


A Szolgáltató az árváltozás és a vásárlási feltételek megváltoztatásának jogát fenntartja. A változások a weboldalon való megjelenéssel lépnek hatályba.
A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan módosítani. Vásárlóval szemben a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

Adatkezelési Tájékoztató


A szolgáltató a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a Vásárló böngészőjének, és amelyet a Vásárló számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a szolgáltató/üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

 

Üdvözöljük a Best-Wine webáruház oldalán! 

Weboldalunk  cookie-kat (süti) használ, azért, hogy Önnek jobb felhasználói élményt biztosítson. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Felhívjuk figyelmét, hogy web áruházunkban csak 18. életévét betöltött személy vásárolhat! Ide kattintva elolvashatja: Általános Szerződési Feltételeinket. Kérjük, az oldal használatához fogadja el a vonatkozó feltételeket, köszönjük!